Haticezehra sanırım o sorun bir süre oluyor. Anne karnında oluşan birşeyden mi bilmiyorum ama büyük oğlum 34+4 de doğdu. Onda da vardı. Küçük oğlum 36 da doğdu,çook daha fazla vardı. Aynı zamanlar da doğum yapan arkadaşa sormuştu. Bizde de var demişti. Kısa bir zamn sonra geçti.