ipeku bizim sadece bexsero menenjit aşısında yapıyor ama oda bir gece. 2. Ay aşısında bile olmamıştı. Inşallah hafifcene atlatırsınız 🙏 bizim gece saat 2de uyurken kontrol edeyim derken birden ates yapmis ondan sık sık kontrol edin uyurken allahın izniyle atlatırsınız geçmiş olsun smdiden😊🙏