Esma2323 Merhaba oğlum 8 aylık 6 aylıkken alttan 2 dişini çıkarttı bugünde sol üst ön dişini çıkartıyo çok huysuz uyumuyo perişan haldeyim artık yapabilceğim birşeyler varsa lütfen önerir misin
SultanAnne Esma2323 biraz rezene vermeyi denediniz mi? Sakinleşir uyur belki. Acısı varsa ağrı kesici şurup verebilirsiniz.
[silindi] Esma2323 buzdolabına zeytinyağı içine 3 4 karanfil yarına donar dis etine jel gibi sür biz üst dişlerde ateşle mücadele ettik çaldılar verdim ama ilaç son care olarak düşün emiyosa meme ver sakinlestir geçmiş olsun