Kızlar sezeryan olan canlar ben doğum yapalı ocağın 20 sinde 1 sene olucak ama 2 haftadır dikiş yerim çok ağrıyor artık neden bilmiyorum kime sorsam sezeryan dikişi üşütünce ağrır ayaklarını sıcak tut diyorlar var mı aranızda benim gibi olan ya bıktım resmen ağrıdan artık 😔