Karamela Arkadaşlar merhaba sezaryanlı doğum yaptım 115 gün oldu hiç kanmam olmadı daha önce daha adetde olmadım emziriyorum bugün lekelenmem oldu sizce normal mi? Bu durumu yasayan var mi?
-Alimm- Karamela Benimde dört ay sonra gelmişti ilk adetim, endişelenmeyin muhtemelen sizinde yakındır, onun belirtisi olabilir
Karamela -Alimm- -Alimm- Kahverengi akıntı olarak demi tesekkür ederim korktum nette hemen kanama olacağını hatta yogun kanama olacağını söylüyor bir türlü bilgi edinemedim sagolun
Karamela Kahverengi akıntı olarak demi tesekkür ederim korktum nette hemen kanama olacağını hatta yogun kanama olacağını söylüyor bir türlü bilgi edinemedim sagolun