Erroerto Bebeğim 7 aylık 8 buçuk kilo ve 4 numara bez kullanıyoruz. Ama ne hikmetse bezimiz kupkuru üstümüz çiş sebebi nedir. Ayrıca gündüz 3 kullanıyorum denemek için 4 de kullandım gayet iyi taşırmadı ama gece neden taşıyor??
Aselhafsa61 Erroerto benimki 3 buçuk aylık 4 numaraya gecmeyi düşünüyorum küçük mu acaba 4 numara veya hangi marka
Zekiyeze Erroerto gevşek mi bırakıyorsunuz acaba? Annem bağlayınca bebeğimin bezini hep üstü çiş oluyordu. Kıyamıyormuş sıkmaya 😒😒
Erroerto Mom078 bu zamana kadar aynı bez kullandık sorun yaşamadık bide dediğiniz gibi değiştirelim bakalım
Efy Erroerto gündüz gece kadar uyumuyordur doğal olarak fazlada çiş yapmıyordur bezi değiştirin bence prima kullanıyorum ben geceleri hiç sıkıntı yaşamadık
Sevgiguveen Aselhafsa61 daha erken canım ben goon kullanıyorum 7 aylık kızım 8 kilo 70 cm boy 3 numara bezdeyiz 4 var elimde ama buyuk geliyor çişini değilde kakasını duşuruyor ben bakmazsam o arada bende değilse oynarken yınede senin tercihin tabi
AlperenSevdeG Erroerto oğlum 7aya doğru gidiyor ve ben pampers 6 numaradayım oğlum 9,500.5te oluyo ama aynı problemi yaşadım
Bal-Kaymak Erroerto bir kaç kez oğlumunda öyle oldu. Pipiyi kaldırıp yukarı yapıyor çişini 😂😂 benim oğlumda 7 aylık 8.5 kilo 4+ kullanıyorum ben bezini bağlarken pipisini aşağı yan tarafa çeviriyorum. Bantlarını biraz sıkı bağlıyorum. Yanlarını da düzeltince hiçbir yerinden sızma olmadı
Annis-ogul Erroerto bebegim şuan 4 aylik 7.5 kilo ve 3 numara kullanıyoruz. Bez küçük geliyor olabilir.yada hareket ettiği için cit cit i gevziyor olabilir. İlk zamanlar bnde bol bezliyordum taşıyordu hep on kismina