Rossmanda domol marka beyazlatıcı toz var , pembe kapaklı içinde kendi ölçeği de var 1 kapak ondan koyuyorum deterjanla beraber
bembeyaz oluyorlAr 20 lira falan ama baya uzun gidiyor
benim de hep cok sert oluyor çamaşırlarım yumuşatıcıya rağmen, Sudan mı neden anlayamadım ya