asya00 46 günlük bebeğim ilk 30 gün 2-3 saatte bir emzirdim zaten uyanmıyordu uyuyarak emiyordu😃 şimdilerde uyumadan iyice emiyor bazen 4 satte bir uyanıyor gece bazen 6-7 ancak 6 saat uyuduğu geceler uyumadan 1-2 saat kadar memede kalıyor bir sağ, bir sol dönüp duruyor. 🥰Zaten acıkınca uyanıyor hemen mızıldanıyor alıp emziriyorum, çok açsa zaten asla uyumuyor çığlık çığlığa ağlıyor. Sadece 7 saati geçirmiyorum kan şekeri düşmedin diye. Kilo alımı da iyi ayda 1300 almıştı, şimdi de kendim tartıyorum 500 gr almış, geçen burun tıkanıklığından doktora da götürdüm o da 500 gr almış bile dedi. 🧿 bebeklerin aç kalacağını düşünmüyorum. 😊😊