Munevverce Merhaba kizlar 2 aylık prematüre kizim var gazlı bi bebek maalesef. Ne zaman gazi gelse emmek istiyor aralıksız olarak emmzikte almıyor doktor emzir dedi sağlık ocağında ki ebe emzirme kısır döngüye girer dedi var mi bu emme atağını yaşayanlar
Emirin_Annesi10 Munevverce benim doktorum gazdan duramıyor dediğimde sakın her istediğinde meme verme gazdan kurtulamazsn dedi ki gazlı bebekler gerçekten gaz sancısı geldiğinde memede soluğu almak istiyor ama hemsirenin dediği gibi kısır döngüye girersin sakın derim. Ben 2 saatten aşağı vermiyorum memeyi
yusufumyasemin Munevverce aynı durumda bebeğim ve gerçekten giriyoruz o kısır döngüye , dün başka bi postta da yazmıştım bez meme mama ama uykuya gelince beşiğe bıraktımmı gözler açılıyor tekrar başa dönüyoruz ama bi çare bulamadım🤷🏻♀️
efuchan Munevverce kontrolü bırakmadan yüzüstü yatır derim çok iyi geliyor gaza ama allah korusun erken biraz prematüre olduğu için tek bırakma gözün üstünde olsun
Fatmasti Munevverce benimde 2 aylik bebeğim var gazi olduğundan istediğini bilmiyordum sürekli gazını çıkarıyorum kendiside çıkarıyor ve sürekli benim kucağımdayken meme istiyor surekli emmek istiyor vermiyorum sürekli ağlıyor baska birine verip uyutmakta bulmuştum çözümü yoksa benim takatim kalmiyor surekli surekli
Munevverce Emirin_Annesi10 ne yaptınız peki siz bende vermiyorum cok ağlasada ama bazende bitik düşüp veriyorum
Munevverce efuchan cok teşekkür ederim onu da denedik yapıyoruz gazı için ama surekli emmek ismesi bizi yordu
Emirin_Annesi10 Munevverce valla gündüzleri gazı çıkana kadar sırtına tıpıs yapıyorum gazı çıkmadıkca vermiyorum ama gece emip yatırıyorm uyanmasn die sabaha kadar kıvranıyor malesef😒