Dilaramina Kan tahlilimde şimdi enabıza baktımda kolesterol 195 çıkmış sınır 200 diyor sizce yüksek mi iki gün sonra göstericem doktorada merak ettim kızlar
Zekimurendebizigorecekmi Dilaramina Yani sınırda çıkmış hareketli bir yaşam tavsiye edecektir dr da .. daha çok yürüyüş falan yapın .. hamur işi kızartma ve şekerli şeylerle beslenmeyin düşer zamanla
Tuba Dilaramina biraz yüksek yani tam sınırda fakat ilaç kullanmanıza gerek yok. yediğinize içtiğinize dikkat etseniz yeterli☺️
mertalibrother Benımde dogum sonrası yüksek çıkmıştı gebeliktede baya kilo almıştım onun etkisi ile heralde Doktorum hamur işi falan yeme dedı okadar
Zalimsin Dilaramina ondan olabilir benimki şimdi gitsem tavan yapmıştır senin 50 kiloyla bu kadarsa 😁
Dilaramina Zalimsin ben şimdi patates kızartmasından böreklerden pastalardan nasıl uzak durayım kafama sıkarım daha iyi 😏
Julijuli Dilaramina margarin kullanıyorsunuz sanırım benim kaynanam bayılır margarine 50 kilo oglu var evde adamın kolesterol arşa çıkmış.margarin ve yağlı kırmızı eti kesin düzene girer çok gençsiniz.
Dilaramina Julijuli yok hayatımda hiç margarin yemedim kullanmadımda ama yemeklerim vs hep tereyağıyla dır