Ada54 niyetiniz kıyaslamak değil ama ister istemez diğer anneler sizinle bebeğinin kilosunu boyunu kıyaslıyor .. hatta biri üzüldüm falan yazmış ki bende kendi bebeğimi bi sorguladım .. ama Allah’tan sıkıntı yapmam kilo konusunda asla . ki sizde persntel cetveline bakınca bebeğinizin normalin üzerinde bir gelişim gösterdiğini görmüşsünüzdür . Kilo almasanız dahi normal değerleri çünkü emekleme yürüme evresinde bebeğiniz