Merhaba kızlar, kızım 10 haziran doğumlu 7 . Ayına 4 günü falan kaldı ama hala dönmüyor. Yüzüstü koyuyorum biraz durduktan sonra hemen bırakıyor kendini burun üstü çakılıyor. Pek sevmiyor diye diye bu aya geldim ama acaba bir sorunumu varki doktora sorduğumda olur annesi zamanla olur diyip geciştirdi. Resmen zorlanıyor yüz üstü durduğunda bana bi akıl verin lütfen :( çok mu önemli yüz üstü durması olmazsa olmaz mı yani. Desteksiz oturabiliyor bu arada onda bi problem yok. uzun oldu sanırım hakkınızı helal edin ❤