Havvakus Zalimsin o olduğu zaman öyle yapıyorum zaten ama oda bitti artık uykusuzluktan başımıza iş gelcek diye korkuyorum. nöbette bu gece malesef..
Zalimsin Havvakus bı sure uyutmayin o zaman sallamayın alın götürün oyuncaklarının içine uyumak istemiyorsa uyumasin,, biz her gece aynı saatte uyuyamıyoruz ki vwrdir onun da bı derdi bu gece de böyle olsun , sakinleşirsiniz hem
Alpsemust Havvakus fazla sı var eksiği yok oğlumun gunudzleri dibinden ayrılmaz hep kucak gecelerim saat sallarım uyur1 saate geri kalkar gece 2 de uyur 4 de kalkar 8 e kadar uyumaz ben de bazen cok daralıyorum ağlıyorum kızıyorum ama ahiçbir let degışmiyor yıne onun istediği oluuyor isted iğinde uyuyıor cok bitkınım ama napalım buyuyunce gececek inşallah 18 aylık oğlum
Havvakus Happiness87 uykusuz olduğu içinde gündüzde huysuz gecede huysuz zaten hiç uykusunu alıp kalkamiyor kendiside
Anne_6 Havvakus uyku eğitimi araştırın. Kendisinin uyumasını sağlamaya çalışın. Yoksa her uyandığında sizi ister. Uykuya dalmayı bilmiyorlar. Sakin olmanız lazım. Sakin bir müzik açın. Mozart bebek ninnileri var. Sakinleştirir. Onu zorlamayın daha çok inada biner. Elinizi yüzünüzü yıkayın. Oluruna bırakın
Havvakus OzgE_K benimde hemen uyuyamama problemim var canım zaten gözüm kapalı uyumayı bekleyen kadar 10 kere kalkıyor yani uyuduğum sabah 6 ile 10 arasıdır 2 yada 3 saat belki oyy oyy
OzgE_K Havvakus inşallah bian önce düzene girer fazlaca yormuş sizi bebişiniz rabbim güç versin size.. 🤲🏻
Havvakus Sinem2506 uykusu olmasa bende kaldırıyorum oyun oynayalım ozaman diye bu sefer daha çok coşuyor deliriyor çığlık kıyamet çünkü uykusu var acamiyor gozlerinide. Şuan ayagimda güya uyudu koysam anında kalkcak ve en yüksek tonda ağlama krizi…….
Havvakus Zalimsin ah canım çok denedim. Hiç böyle çok yoruldu çok uyksuu geldi güzel uyucak diyebildigim bı çocuk deil. Hic uyumaz doğusundan beri bilmem uyuduğunu . Uyursa korkarım hatta niye uyuyor diye
Havvakus Ruken_mirali49 evet genelde sağlık olsun derdim hep ama artık uykusuzluktan sagligimizida yitircez diyorum sırtım belim bacaklarım zaten artık bitik durumda en yakın zamanda birakcam bu durumu
Havvakus Alpsemust bazen ben bu çocuğa bakamıyorum yanlış yapıyorum heralde diye psikolojiye giriyorum artık kendimi sucluyorum
lilosece Havvakus ben napim benim kızım 22 aylık 22 ayin 18 Ayi sabah 9a kadar oturuyor sabah 9 da yatip akşam 6 da kalkıyoruz aylardır gece gündüz bilmiyorummillet işinden evine gelirken biz güne merhaba diyoruz
Alpsemust Havvakus ah bende bende cok mızmız ve huysuz yemek yemez uyumaz aglar hep isyan hep isyan halınde cocuk cokta haraketli ama diyorum ya düzelecekler inşallah şuan bile hala sallıyorum
Havvakus Alpsemust evet ayağımda benimde daha gece yeni başlıyor oderece gerginim. Ve uykusunda bile ağlayarak uyaniyor. Bilmiyorum derdi ne her gece bir derdi olamaz gündüzleri de bişey olması lazım
Nescafe Havvakus uyumak istemiyorsa kendinizi yormayın oynatın biraz iyice yorulsun uykusu gelsin sonra uyutmaya çalışın hem sizinde siniriniz yıpranmamış olur .
Havvakus Nescafe mesele uymak istememesi deil uyuyamamasi ne yazikki. Uykusu var günlerdir yorgun bayilmasi lazım ama yok devamlı çığlık atarak uyanıyor krize sokuyor kendini emmek istemiyor su istemiyor ayağa alınca sakinliyor sadece
Annebal Havvakus Cok iyi anliyorum seni yemek yemedigi zaman ayni durumu bende yasiyorum. Esin yada ailenden kimse yokmu sana yardimci olabilcek
Havvakus Annebal malesef eşim var sadece oda bu gece nobetci. Olduğu zaman da ayrı bir gerginlik oda uyuyamiyor ona da üzülüyorum
Annebal Havvakus gerginlikte olsa ilgilenmesi lazim gece canim inan esinden fazla sen yoruluyosun.sonra insanda ne sabir kalio ne baska bse