Bebeğim şuan 3, 5 aylık 4 ayımıza gireceğiz önceden bebeğim her memeden sonra yada emerken dort diye sıçrardı hatta bazen gazdan dolayı sırtına çıkardı 3 aylıkken Rotavirüs aşı oldu şimdi ise günde 1yada2 kez kaka yapıyor bazen 1 2 gün kaka yapmıyor ertesi gün normal birşekilde sarı parççaıklı şekilde bezini dolduruyor. Şuan huzursuzlanmalar başladı gün içinde durup dururken aniden huzursuzlanıyor sonra oyalıyorum yada uyutuyorum gün içinde sürekli eli ağzında ağzı üstünü ıslatıyor sürekli bunlar normal şeyleri mi yoksa böyle huuzrsuzlanması kaka yapmasından dolayımı? Bazı hanımlar neden burda bunları sorduğumu eleştiriyor ama bilinçli annenler olduğunu düşüyorum ve aynı şeyleri yaşıyoruz tecrübe kazanıyoruz bazen kendi doktorun kendin olacaksın herzaman doktorlaron dedikleri olmuyor diye düşünüyorum