Gozde45 ilk oğlum da 7 ay çektim ve hiç birzeyden fayda bulamadım. Geceleri arabaya biner gezdirirken uyuturduk eve gelince uyandırdı eşim de ben de uyku nedir bilmezdik.
İkinci oğlum 25 günlük ve aynı şeyleri yaşıyoruz biraz tecrübeli olduğum için sakın kalabiliyorjm onun haricinde gene fayda eden yok zamanın hızlıca geçip büyümesini bekliyorum 😩