Gozde45 Maalesef öyle.
Biz şanssızdık çok uzun sürdü.
Üstelik uyku problemi de vardı oğlumda 7,5 ay günde sadece yarım saat uyuyordu. Bitik haldeydim. Ağlıyordum uykusuzluktan bayılmayayım kimse bakamaz oğluma diye. Aylarca arabada yaşadık arabada sakinliyor diye. Bursadan İzmir e kahvaltıya gidiyorduk sussun biraz da başımız dinlensin diye.
Dağdan denize denizden dağa gece yarısı gezip dururduk nerde sızarsa arabayı çekip kenara uyuyorduk içinde.
Havuza götürdüm 3 aylıkken başladık. Havuz günleri bazen 2-3 saat uyuyordu çıkınca.
İçimde uhde kaldı; şöyle uyurken sevemedim yanıma yatırıp oynayamadım diye. Çünkü hep sallıyorduk. Elektrikli salıncak kullandım bir dönem o da rahatlattı.
Uykusuzluktan boyu uzamadı oğlumun 3-4 ay aynı boyda kaldı maalesef.
Bu da bir çeşit sınav.
Eabbim sağlık versin tüm evlatlara.
Allah beterinden korusun 🙏