Bi kac gündür nefes darligi yasiyorum, nefes alirkene derin nefes almam gerekiyor verirkene nefessiz kaliyormuşum gibi geliyor. Bugün daha da kötü oldu suan yazarkene bile zor nefes verip aliyorum.
Astim olabilir yazio internet de
Veya yeni eve tasindik burda Soba yaniyor hergün sobadan olabilirmi ?
Veya Korona mo acaba ?
Evet diyeceksiniz ki doktora git ama bizim burda yarin tatil ve ev Doktoru acik degil hastaneye de gidersem bundan dolayimi geldin acil degil diyerek kovarlar diye korkuyorum.
Tavsiyesi olan lütfen yardimci olabilrmi
Balkona cikip nefes aliom kolonya kokluyorum ama cok zorlaniom