Fatma29 mada bizim de 6 aylık bu aralar terlemeye başladı önceden olmuyordu. Kendini sıktığından olabilir. Bence normal bisey
Zekimurendebizigorecekmi mada Ee tabi ki terler o kadar çok enerji harcıyor ki yavrum yazık :) Siz çok kalın giydirmeyin emzirirken kendiniz de kalın giyinmeyin :)
MAmother @mada benimde 3 aylık ilk günden beri aynı doktora sorayım diyordum ki postu gördüm, demek ki normalmiş 🤗
Sebihaela mada ya benimde bebeğim 20günlük ama yutkunurken emerken yani genzine kaçıyor hep acaba doktora götürsem mi diğer cocuğumda böyle olmadı
CankizimRavzam Sebihaela canim sutün tazikli geliyordur emmeden once birazini elinle sagabilirsin genzine kacincada ters cevirip sirtina hafifce vur
Dn123 mada bebekler emerken terliyor ben koluma ağız bezi koyup kafasını onun üzerine koyardım. Kolumdan da terliyordu çünkü
Ftmkrkmz mada bizde bugğn doktora aynısını sorduk tedirgin oluyordum bende doktor çok büyük efor sarfediyor gayet normal dedi
Mirkilik Benimde bebeğim 3 aylık ve kafası terliyor. Doktora sordum kemikleri hızlı büyüyen çocuklarda belden yukarıda terleme yaşanabilir normaldir dedi