Bebişim 7 aylık günde 3 kere mama (150 180 180 ml) olarak ve herzaman da anne sütü. On gün önce artık sütümün dolmadığını hissettim sağdım ve 3 saatlik sütten 90 ml çıktı :( ve sağ göğsümde çok az çıktı ara ara sağıyorum pek artış yok bebişim bu kadarla doyuyor mudur acaba ve iştahı iyi ek gıdaları yer hep şükür🙏 Sütüm için su süt incir dereotu tahin bulgur vs çok denedim işe yaramadı sık sık emziriyorum sizin arttığı oldumu 🙂