Prospan şurup var cnm harika.Bizde o dönemelrde olmuştuk bitkisel şurup çok iyi gelmişti.Birde arkadaşın dedği
gibi serum fizyolojik sık ama grip için olanından bende nurse sarvey var sarı yazılısı o grip için pembe yqzılı var o normal tıkanıklık için aspiratörle hep çek günde 10 kez bile o zmaan iyileşir inşallah bebiş birde buhar cattle varsa içine vicks koy yada bugseptik var damla al bebeğe yakın kaynat buharını günde 6/7 kezçok çok iyi geliyor bol şifalar