Merhaba hanımlar çooookkk ama çok çaresiz bir halde yazıyorum buraya oğlum 9 aylık asla ama asla gece uykusu uyumuyor gündüz uyutma dedi doktor ama onu da ben beceremedim çünkü oyaladığım yerde kucağımda uyuya kalıyor uyku eğitimi almak istemiyorum çünkü bana gereksiz masraf olarak geliyor en çok da gece uykusu sorunu beni mahvetti uykuya dalıncaya kadar resmen ecel teri döküyorum kafasının altındaki yastığı bile yüzüne bastırıyor uyumamak için acaba yastıksız mı yatmak istiyo dedim yok o da değil ne olur bana yardımcı olup akıl verin nasıl uykuya damlasına yardımcı olan bilirim gece olsun istemiyorum artık yani her gece kriz yaşamaktan yoruldum 😣😣😣😣 üstelik bu durum beni geriyor ona bağırıyorum bazen ve daha çok ağlıyor offf off çok çaresizim 😣😣 uzun oldu hakkınızı helal edin şimdiden teşekkür ederim 🙏