1 yaşında oğlum var 21 numara vicco ayakkabı aldık bir ayakkabı bu kadarmu zor giydirilir ya anlamadım küçük mu geliyor acaba ayağına girmiyor resmen savaş veriyorum giydirirken ama giydiği zaman on parmak ucunu kontrol ediyorum boş duruyor az bise oğlumun ayakları biraz etli ondanmi kaynaklı acaba kalıp olarak mi küçük geldi ayakkabı işini bizzat gidip deneyerek almak şart oldu artık 😅