Goncaaa 9 ay 15 günlük bi kızım var.ara ara çok yorulduğum zaman belimde yani İğne yaptıkları yerde ağrı oluyodu ama bugün yorulmadığım halde dayanılmaz bi ağrı var bu saat oldu uyutmadı var mı böyle beli ağrıyan
UlkerSD Goncaaa benim de ağrıyor ama yenidir zamanla geçer belki diyordum daha 40 günlük olduk demek ki uzun süre geçmiyor bu ağrılar
ada0965 Ben varım 3 ay oldu sezeryan olalı en ufak işte belim ağrıyor iğne yapılan yer hissediyorum ordan agri yapıyor yüzüstü zaten yatamıyorum niye böyle oldu 😕😕