Durushsnsj Azalıyor tabiki, bir de emmeyi sadece doymak gibi düsünmeyin. Duygularını 2 yasına kadar emme ile regüle ediyorlar bebekler. 6. aydan sonra da ek gıda demişsiniz ama ek gıda tadımlık ilk zamanlar , bunları simdiden düsünmeyin. Belli zaman sonra siz bebeğinize bebeğinizde size alısacak, bol bol emzirin saat tutmayın. Gündüz o uyurken siz de uyumaya calısın.