Benimde aşırı dökülüyor 7,5 aylığız ama hamileyken ve 3 aylık olana kadar dökülmedi sonra bir dökülmeye başladıysa aşırı dökülüyor ve çok canım sıkılıyor
ama hamileyken saçımı kestirmiştim iyi olmuştu canlılık getirmişti ve benim önceden de dökülürdü saç kestirince hamile olmama rağmen çok gür olmuştu saçlarım
birde çörek otu yağını saç diplerine masaj yapıp yarım saat bekletip sonra duşa girmeyi bir yerden duydum bayağı etkiliymiş çörek otu yağı saçlar için ama çocuktan fırsatım olmuyor korka korka duşa girmekten 🙈 öncesinde bunu yapmak çok külfetli benim için ama deneyen varsa ya da yapmak isteyen olursa diye yazmak istedim 🌸