seymaaras Merhaba anneler🙋 Oğlumun arka azı dişinin olduğu yer mosmor😒Tecrübeli anneler; tahminen ne gelir bizim inci?🌸
Belinayyy seymaaras oglum ağzını pek acmadigi icin mirasımı bilmiyorum ama 10 gunden fazla bi ağrılı süreç oluyo bizde azı dişlerde. Hatta suan ole bi dönemdeyiz ağzını acmadigi icinde ne durumda bilmiyorum
Mom091 seymaaras en kötü dişlerden biri azı diğeri köpek dişleri. Azılar çıkarken ön diş eti yarılmıştı kızımın. Hemen çıkmıyor malesef
Hakaninannesi seymaaras azılar hemen çıkmıyor ucları tek tek yarıyor çok ızdırap veriyor haliyle🤦🏼♀️bizim iki tanesi zor bela çıktı iki tanesi daha yolda allah yardım etsin yavrulara
seymaaras Ecis Ayyy inşallah bizim ki öyle olmaz ya🙄8 tane ön dişlerinde hiç sorun yaşamadık. Bu azı dişler bizi bitirdi🙄
Ecis seymaaras inşallah çabucak sıkıntısız çıkar 😇 aynen bizimde ön dişler ne zaman nasıl çıktı onu bile fark etmemiştik. Ama azılar bitirdi bizi. Uykusuzluk iştahsızlık falan olursa normaldir 😕
seymaaras Ecis Ne uykusuzluklar ne ağlama krizleri. Geçen gece sabah ezanıyla uyudu yavrum. Bağıra bağıra ağladı🙄
Belinayyy seymaaras hic başına gelmedi geldiysede ben fark etmedim galiba ama moradiysa diş patlamak uzeredir bence bi iki güne patlar 1 haftayada rahat eder diye dusunuyorum . Belki o kadar bile surmez