Deletedmom9 Ya sırf ortak düsündüğünüz için yazdığı yorumları görmüyor musunuz? Ben gülümseyerek arkadaşça yaptım ilk yorumumu, aldığım karşılığa göre de hareket ettim. Kendisi önce benim fikrimin mümkün olmadıgını söyledi ben herkese açık istediğimi yazarım diyince de kendi fikrini savundu bu ne saçmalık terbiyesini bozan da kendisi. Bana gebelik testi aldırtma yapar atarım yorumuna karşılık çiş yarıştıracak değilim dedim, ki testi suyla yapmıyoruz değil mi. Ben gayet insanlarla anlaşabilen bi yapıdayım yargılamadan önce tanımanız gerek, lütfen konuya hakim değilseniz veya karşınızdaki insanı tanımıyorsanız yargılamayın.