Linaaaammm Testte silik ince bir çizgi var, gebelik testini on defa parçalamış biri olarak da ekliyim o ikinci çizgi içini açmakla oluşmuyor ve bütün testlerde de yok. Gebe olmaya bilir, test bozuk olabilir ama genelleme yapmayın başınıza gelmemiş belli ki 😊