Merhaba arkadaşlar acil önerilerinize ihtiyacım var bebeğim 52 günlük hem anne sütü hem mama ile besleniyor sütüm az olduğu için doymuyor hastanede SMA Optipro verdiler bende ilk 1 hafta onu kullandım bebeğim gayet güzel tuvalete çıkıyordu daha doğal dedikleri Hipp mamaya geçtim bebeğim kabız oldu günlerce çıkmadı tekrar SMA ya döndüm bebeğim eski haline dönmedi 1 aydır kullanmama rağmen kabız sizce tekrar değiştirmelimiyim yoksa devam mı edeyim geçersem hangi mamayı önerirsiniz lütfen yardım.