Mrb arkadaşlar benim bugün aşı günümde sağlık ocağında hem boyunu ölçüler 66cm çıktı geçen ay başka hemşire ölçtü oda zamanda 66cm çıkmıştı şimdi buna göre hangisi yanlış yada benim kız bu ay hiç uzamamis bu normalmi uzamammasi sizlerin bebisleri kaç cm aylarına göre benim kızım kisami kalacak acaba