nisa1747 Geç anne sütü sarılığı yaşayan var mı? 6 haftalık oldu kızım hala sarılık devam ediyor bugün değeri 15,7 olmuş. Doktorlar çözüm de bulamıyor bunu yaşayıp iyileşen var mı
aksam_ nisa1747 benim bebeğim de 15 sınırına ulaşmıştı 15.1 olursa yatırılacak dedi doktoru ben de bunu duyunca yarım saatte bir ya emziriyordum ya mama veriyordum iki gün içerisinde değeri 11 e düştü. 29 günlüğü şu an
Nisanzeynep2020 InancDemir20 canım bişey sorucam bizim sarılığımız yok ama sizin bebişte emzirmek için uyandırdığın zaman geç uyandığı oluyor mu oldu mu
InancDemir20 nisa1747 evet birde bnmle grup uyusmazlıgı vardı. idrar yollarında enfeksıyon varsada uzuyormus. arastırmaya girmişti bizim. Ama sonra zamanla düştü. Güneşte tutun cocugu öyle bir ımkanınız varsa iyi geliyor
Guzelkizimbenim nisa1747 korkma canım benimkinin 2 2 buçuk aylıkken geçti anne sutu sariligi dediler saat başı emzirdim degeri yukselirse isik tedavisi alıyor benim tavsiyem değeri düşene kadar mama desteği ver sonra kesersin
Nurmasal Şekerli su ver sık sıkda emzir benim bebeğimde olmuştu çok şükür böyle atlattık başka bise ise yaramadı
Sedaalp nisa1747 bizimkinin 5. Günde 22 dereceye çıkmıştı 1 gün hastanede kaldı çıktığında 14 felan di sadece emzirdim sonrasinda 3.5 aylıkken tamamen sarılığı gitti yüzünün rengi baya baya açıldı esmerdi sariliktan dolayı şuan baya beyaz
Bissa nisa1747 bizimde 17lerdeydi mama takviyesiyle düşürmüştük ama rengi 3 aylık olana kadar anca düzeliyo bebişin kızımı esmer zannediyodum pamukmuş meğer
InancDemir20 Nisanzeynep2020 sarılıktan dolayı ılk zamanlar uyandıramıyorduk ne yapsak kalkmazdı 🥺 bebek uzun sure ac kalırsa sekerı duser ve o zaman sarılıgı yukselır dıkkat edın .
Angars nisa1747 onun hastanede yatmasi lazim bir gece degeri bayagi yüksek ama bol bol emzirin saat tutmayın, cok gecmis olsun 😟