İyi geceler anneler. Kızım 21 aylık, bundan 3 4 ay önce alnını sehpaya vurmuştu. Alnı resmen içe doğru çizik şeklinde ezilmişti. Doktora gittik ödem olmaması vs için jel gibi bişe verdi. Hiç bi sıkıntı olmadı ama o içe doğru ezik hali geçmedi 🙁 onun için yapabileceğim bişe varmıdır acaba? Yoksa büyüdükçe geçermi 😔