Kızlar az önce ogluma mamasını hazırladım verirken bıberon içinde siyah bişi gördüm. Birde ne göreyim böcek siyah minnacık🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Direkt attım çöpe mamayı, bir kaç arkadasımda aynı seyi söylemişti dogruymuş nasıl güvenicez ya 😩
kapagı sureklı kapalı olur özellikle dıkkat ederim baska bi yerde cunku hiç öyle birseyle karsılasmadm mamadan cıktıgı bariz belli 🤬