Tektanem_000 çok sıcak havalarda evet su kaybını azaltmak için bazı doktorlar öneriyor ama onu da 1-2 çay kaşığı kadar diye biliyorum.. ben açıkcası doktoruma güveniyorum ve sakın verme sende mümkünse içme dedi eminim şahit olduğu bir durum yada takip ettiği yayınlarda bununla ilgili bir veriye rastladı ki bu dille konuştu.. ben zaten büyüttüm benim tontiyi 17 aylık şu an 😊 hiçbir çay yada gaz damlası vermedim öyle uykusuz geceler, büyük depresyonlar kendi içimde isyanlarla geçti gitti D vit. Ve sünnet olduğundaki calpol hariç 6 ay boyunca yalnızca anne sütü verdim içim rahat. Siz bilinçlisiniz zaten ama nerde üretildiği içinde tam olarak ne olduğu belirsiz zayıflama çaylarını ısrarla içenlere benim sitemim. Yemin ederim her okuduğumda üzülüyorum o bebekler için