Yaseminkoltuk24 Bebeğim 2-3 gündür ara ara parmak ucunda yürüyor bu durumu yaşayan var mı neden olabilir ??
Deletedmom62626 Yaseminkoltuk24 dönemsel canım benim oğlum öyle yapıyordu ara ara hoşuna da gidiyordu. Ara ara yine yapıyor bayılıyor öyle tik tik tik
Emrem Yaseminkoltuk24 benim.ablamin oğlu var halada ablam bazen yaptığıni söylüyor ve bence bütün çocuklar araba tekerliği severler oynarlar saatlerce aynı hareket-i yapmak başka tabi ama çok takma bence tek bu belirti olamaz inşallah saglikla yasasin
Zeynonunannesiii Yaseminkoltuk24 benim kızım da ara ara yürüyor görümcem ergoterapist otizmli ve daha farklı hastalıkları olan çocuklara eğitmenlik yapıyor birlikte gözlemledik şımardığı yada eğlendiği anlarda yapıyor bu normal dedi ama bunu genellemeye dahil ederse anormal bir durum söz konusu olabiliyormuş
Deletedmom62626 Yaseminkoltuk24 otizm tek bir şeyle olmuyor dönen cisimlere merakı varmı? Yani çamaşır makinesi oturup saatlerce izler mi?
Didem52miray Yaseminkoltuk24 her bebek oyun yapar yürür Otizm de ilk belirti isme tepki vermeme ve dönen şeylere ilgi ,kendi etrafında sallanma Başlı başına parmak ucunda yürümek suan için belirti değil-dir
44gokturk55 Benim oğlum da 16 aylık ara ara parmak ucunda yürüyor insta da takip ettiğim çocuk doktoru sürekli olmadığı sürece bir sorun olmadığını söylüyor süreklilik arz ederse sıkıntı olabilir dedi ara ara yapıyorsa korkacak bisey yok
Yaseminkoltuk24 Deletedmom62626 hayır ara sıra araba tekerlerini döndürür, çamaşır makinasının düğmeleriyle oynar
Yaseminkoltuk24 Didem52miray dönen şeylere sadece araba tekerlerini döndürür birde dışarıda illa merdivenden inip çıkmak ister rogar kapaklarının üzerinden geçer
Deletedmom62626 Yaseminkoltuk24 tamam canım saatlerce sadece ona mi odaklaniuor değil içini karartma ilk bende korkmuştum psikolog bir tanıdığın var götürdüm araba tekerleği ile oynuyor döndürüyor falan dedim saatlerce mi? Hayır dedim çamaşır makinesi ile ilgili yıkanınca çamaşırlar oturup izler mi? Dedi hayır dedim bir iki test yaptı ismini söyledi küp kare üçgen bu şekilleri gösterdi bildi hepsini birkaç birşey daha kendi yöntemi ile yaptı korkma çocukta birşey yok bizde otizm var bu çocukta yok dedi arabanın tekerleği ile oynamasi normal dönen cismi merakından ilk defa böyle birşey görüyor dedi saatlerce oturup izlerse birşeyleri otizm belirtileri arasındaymis o yüzden sıkma tatlı canını
Yaseminkoltuk24 Deletedmom62626 gerçekten içime su serptiniz çok teşekkür ederim doktora götürmelimiyim sizce
Yaseminkoltuk24 Zeynonunannesiii içim rahatladı gerçekten çok korktum araba tekerleği falanda döndürünce parmak ucunda yürüyünce aşırı tedirgin oldum
Zeynonunannesiii Yaseminkoltuk24 çevresini gözlemliyor keşfediyor vücudunu ve uzuvlarını da öyle bunu saatlerce yapmıyorsa sorun yokMuş🌸
Tuba_7820 Bebeğinizi yürüteçe koydunuz mu? Bir yazıda yürütecin parmak ucunda yürümeye neden olabileceğini okumuştum tabi her bebekte olmuyormuş .Bende küçükken parmak ucunda yürürmüşüm hatta bu yüzden annemin telaş yaptığını çok az hala anımsıyorum