Merhaba güzel anneler
Kızım 10 aylık gözünde bi farklılık var yani nasıl desem normal baktığınızda birşey yok gibi ama fotoğraf çektiğinde bir göZü şaşı gibi ben bunu bir süredir fark ediyordum ama sana öyle geliyor falan dediler bugünde eşime fotoğraf attım kızımın onunda dikkatini çekmiş hemen kontrole götürelim falan dedi. Yani daha küçük olduğu için normal mi yani bu durumu yaşayan annelerimiz var mı merak ediyorum. yarın bir kaç hastaneyi arıcam ama pendik civarında oturup bildigi iyi bir göz doktoruna giden var mı yardım edebilecek olan varsa çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler. 🙏🏻☺️