Alvin0 Merhaba anneler 2 gundür özellikle aksamları gaz sancısı çekiyorum bi türlü rahatlayamiyorum neden oluyor yada bi cözümü varmi 1.5 aylik bebegim var benden onada gecermi sancı
HGu Alvin0 canım sıcak suya biraz taze zencefil ar beklet iç canım kimyon çayı iç bol bol . Gaz sancım olurdu çok iyi gelirdi
Alvin0 Haticetemzz evet emziriyorum aslında cokta dikkat ediyorum yediklerime ama genede böyle oluyor
Minnaktosbik Alvin0 ise yaramazsa değiştir canım Nurse havers ile san simplex kullandım ikisinde çok iyi kurtarıcı resmen ☺️
Alvin0 Aselinannesii6 aa evet dün corap giymedim terlikle durdum ondan olmuş olabilir hic aklima gelmedi cok tesekkür ederim dikkat edicem 😊
Alvin0 Minnaktosbik evet onlar daha etkiliymiş sanırsam eczacı eşime zincoyu önermiş kullanıyorum gazini rahat cikariyor ama kakasını yapamıyor benim yardımımla zar zor yapıyor
Alvin0 17112020 haha ben tohumunu aldım günde iki kez demleyip içiyorum ama anason rezeneyle birlikte daha etkiliymis diyorlar birde öyle denemeyi düşünnüyorum