Anne_6 Geçen ay 1200 gramı 153 TL ye aldığım mama bugün 250 TL. Bu nedir ya. Aç mı kalacak bu çocuk. 19 aylık oldu ama normal yemek yemiyor kahvaltıda sadece salatalık zeytin yiyor. Meyve ekmek yiyor severek. Ne yapacağımı şaşırdım. Mama vermezsem boş gıdalarla karın doyuracak gelişimi eksik kalacak. Siz nasıl yemek yedirmeyi sevdiniz. Yardımcı olur musunuz?
Ceyo0666 Anne_6 canim mamayı azaltan acaba yemege donebilirmi eğlenceli tabaklar felan yapsan supriz tabaklar satiliyo
Naz_N Anne_6 farklı tarifler deneyebilirsiniz, sevdiği şeylerin ağırlıkta olduğu tariflere bakabilirsiniz🐣
Kitapkurdumom Anne_6 Allah bildigi gibi yapsin zam vereni, ne diyimki. Sadece mama da degil ayçiçek yagini, yumurtayi, zeytini bile alamaz duruma getirdiler insanlari. Motor yağı mi yedirecekler anlamıyorum ki…