Kizlar oglum 13 ay 27 gunluk anne diyor mama diyor kedi diyor miyav felan diyor arabaya düttt diyor sute veya suya fuu diyor tavsana bir kac kez taa dedi kesti ama az konusuyor cok cabaliyorum herseyi 10 kez soyluyorum ama yok bnim hareketlerimin hepsini taklit ediyor mesela amjn diyince ellerini yuzune suruyor burnun nerde sacin nerde diye soruyorum gosteriyor Allah 1 diyorum bir isaretiyle parmagini yukari kaldiriyor ama balik kelimesi misal bin kere soylugor gisteriyorum yok bisey soylemiyor tavsani getir diyorum oyincaklarinin icinden alip getiriyor ama soylemiyor dogru duzgun birtek cok aciktiginda mutfaga gelip anne mama diyor ama baska ne isterse parmagiyla gosteroyor yada kendi almaya calisiyor genelde normalmi onuda bilmiyorum arkadasimim ogluyla bnim oglumun arasinda sadece 1 ay var o buyyk ama cok fark yok o saat 3 diyormus balik diyor her kelimeyi spyluyor tamam kiyaslamamak gerek ama bnim oglum baya geride ona nazaran ve annemde konusmqdigini spyluyor oyincaklar almak istiyorum konusmasina yardimci olabilecek varmi fikirlerimiz bu arada telefon yada tablet hicmi hic izlemiyor biz vermedik oda ilgilenmedi zaten sadece gun icimde bn temizlik yaparken belli saatte trt cocuga bakiyof oda belli.cizgi flimlere tamamen de odaklanmiyor hem oyuncaklaroyla oynuyor arada izleyip geri ceviriyor kafasini bu kadar