Kızlar 2 ay 12 günlük bebeğim var 5 gün önce aşı oldu bi sıkıntı yaşamadık dün ve bugün öğleden sonra 3 gibi bi ağlama krizleri başladı bugün daha kötü saat 3 de başladı sürekli ağlıyor emerken ağlıyor tutmak istemiyor 3 den önce birşey yoktu gaz sorunu da yok ağlıyor öyle kolu mu ağrıyor acaba çözemedik ya