Merhaba kızlar birçok post açtım hepsinde de cevaplar yazıp beni aydinlattiniz tsk ederim .kizim 5 ay 18 günlük ıstahsz bir bebek bugün idrar yolu enfeksiyonu cıktı ve doktor ilaç verdi küçük bir yerde yaşıyorum malum tek doktor devlet hastanesine götrdum doktor mama verebilirsin dedi ama şunu al demedi bem birkaç isim saydım olabilir dedi. Kafam çok karışık ek gıdaya da az kaldı mama versem mi ki.sutum var emmiyor .mama ek gıda meme nasıl olacak lütfen bu üçünü birlikte götürenler bana yardımcı olun.cok yoruldum 6 yıl yaşlandım resmen.atak atak dedim sabrettim ama yok değil bebeğim emmek istemiyor 😔