Kızlar ya bebeğim neden biraz uzun uyumuyor neden bu kadar sık uyanıyor. inanın anlamış değilim. bir hastalığı yok altı temiz yeri rahat kilosu iyi doyuyor. Artk belimi hissetmiyorm beşikten al beşiğe koy sürekli böyleyiz. yanımda da yatmıyor onu deniyim desem. düzelcek mi bir fikriniz var mı birileri bişey söylesin artık yoruldum. 😔