Ya kızlar çok tuaf biliyorum ama benim oğlum 27. Ayında zaten yürümesi koşması bile yavaş biraz ağır kanlı bir çocuk ama şu an zıplaması gerekiyor diye birşey okudum az önce ve çok moralim bozuldu. Gelişim geriliğinden bahsediyordu.
sizinkiler ne durumda. Veya boyle ağır olan çocuklarınızı bir jimnastik merkezine vs götürdünüz mü endişelenmelimiyim