Güzel anneler ben hamileyim sadece sormak istedim için bu sayfayı indirdim lütfen bana kızmayın ben 3 kez bebek kaybettim bütün testleri yaptirdim pihtilasmam var iğne hap kullandım . Bebeğimin kalp atışları yavaşlamış doktorun öğle söyledi böyle olup bebeğini kucağına alabilen varmı lütfen kızmayın kafayı yemek üzereyim .