Kızlar çalışmaya başlamak istiyorum bir yer buldum başlangıç asgari ücret .
15 dk yakınında bir kreş var ücreti 1600 TL . Bana mantıklı geliyor çünkü hem çocuğum eğitim alacak sosyallesecek hem de ben para kazanacağım ve sigortam ödenecek . Fakat çevremden mantıksız kendin bak daha kârdasin vs diyenler var kafam karıştı siz olsanız ne yapardınız ?