Oğlum 7 aylıkken uçak yolculuğu yaptım. Burnumdan geldi resmen. Yol boyunca yerimde asla oturamadım. Oturunca kıyametler koparıyordu koridorda gezerken sıkıntı yoktu. 1 buçuk saatlik yolculuk günler sürmüş gibiydi. Uçakta yaşıtı başka bebeklerde vardı ve hiç sesleri çıkmıyordu. Bebekten bebeğe değişen bir durum sanırım .Yaşamadan bilemezsin.