dilanbartos
[bilinmeyen] altı yuvarlak uyku tulumları.
Liyaa
[bilinmeyen] ben yarım kundak yapıyorum benim kızımda çok açıyordu hatta yüzüne çekiyor battaniyesi bu arada lcw ve bir çok mağazada uyku tulumları var bi adı vardı ama aklıma gelmiyor şimdi sıcak turuyor vücut ısısını üstünü örtmeye gerek kalmıyor
SedaEmir
Aynı sıkıntı bizde de var mesele tam olarak sıcaklama da değil yorgan da olsa ince battaniye de olsa hemen açıyor .Ben sürekli kontrol halindeyim ama tabi bazen bi süre öyle kaldığı da maalesef olabiliyor :(Sadece ayaklarından soğuk almasın diye patikli altlarla yatırıyorum .
Aybk
[bilinmeyen] ayakları kapalı uyku tulumu giydirebilirsiniz
Fulyag
[bilinmeyen] biz torba tulum kullanıyoruz çok rahat oldu bizim için 😊
Liyaa
[bilinmeyen] şimdi aklıma geldi toglu uyku tulumu diye araştırın çıkıyor
SedaEmir
[bilinmeyen]
Evet hem güldürüyor benimki de hem de kaygılandırıyor.Bir de benimki uykusunda inatlaşıyor birkaç kez o açıyor ben kapatıyorum :))