Hanımlar merhaba, atedim bir hafta önce bitdi ama dünden beri lekelenmem var pembemsi kahverengi gibi ,doktora gidecegim ama size de sormak istedim yasayan bilen varmı diye, bu hamilelik ola bilirmi? Korunuyoruz da ve hamilelik olsa boyle erkenden belirti verirmi?