Kızım 4 ay 3 gunluk.2-3 haftadır kakasını 3 gunde bir yapıyor fakat katı olarak ve yeşil.Yeşil olması mama kaynaklı diye düşünuyorum ama kabizlıga çare bulamadim.Mamasına zeytin yağı koydum yok, uyardım yok.Sonunda dr duphalac verdi ama kullanmak istemiyorum.Ne yapmalıyım yardıncı olurmusunuz