Merhaba anneler oğlum 20 aylık bir suredir poposunda pişik vardı daha doğrusu bir geçiyor bir pişiyor sürekli farklı farklı kremler kullanıyorum aslında pisigi ileri derecede değil ama 3 gündür pipisindede kızarıklık var hani sünnet çizgisi oluyor ya özellikle orası kıpkırmızı pisik aceba bezden mi oluyor diye düşünüp değiştirdim hangi bezi kullansam aynı sık degistirdigim halde sürekli pişik oluyor asıl sorum şu pipisinde ki aceba pisik tahriş felan mi oluyor yoksa başka bir problem belirtisi mi onu merak ediyorum yaşayan varsa cevaplarsanız sevinirim